Ønskeliste for øyeblikket

 

Det er sååå mange ting jeg trenger og har lyst på nå for tiden, at jeg rett og slett tenkte å dele alt med dere! Jeg har ei lang liste over ting jeg ønsker meg, og ting jeg må prioritere å bruke pengene mine på: 

 

Bildet er hentet fra Gucci.com. 

Gucci-belte. Jeg har siklet over dette beltet så utrolig lenge, men den prisen…. Jeg kunne IKKE ha brukt så mye penger på et belte, but I wish! Kanskje om jeg faktisk går inn for å spare til det. Vi får se! Jeg tenker liksom likevel at det å bruke over 2000 kroner på et belte er litt i det meste laget.. Hadde jeg vunnet penger hadde jeg lett kjøpt det da! Det er vel mer en “dette skulle jeg ønske jeg hadde, men det kommer aldri til å skje” enn en “dette trenger jeg, og det må jeg kjøpe“. 

 

Skinnhansker. Det er så fint og classy med skinnhansker, og det er noe jeg trenger! Jeg har et par votter i en brun-oransje-farge, men noen ganger er det litt upraktisk med votter. I tillegg passer de ikke til alt, så derfor skulle jeg veldig gjerne hatt et par svarte skinnhansker! Jeg ville helst ikke kjøpt noe i ekte skinn da, så av og til er det litt vanskelig å finne noen jeg liker som er cruelty free samtidig. Skrik ut om du har tips, jeg er egentlig bare ute etter noen helt enkle og svarte!

 

Bildet er fra Junkyard.no.

Hettegenser. Jeg har faktisk kun èn hettegenser i klesskapet! Jeg er egentlig veldig glad i hettegensere, og jeg er sikker på at jeg har enda mer lyst til å bruke dem når været tillater at jeg bruker bomberjakke istedet for parkasen. Aller mest ønsker jeg meg en fra Levis eller Ellesse. Ellers har jeg skikkelig lyst på en adidas-hettegenser i lyserosa med hvit logo! Jeg er en sucker for babyrosa altså, og det er min favorittfarge når det kommer til klær. 

 

Bildet er hentet fra Hageland.no. 

Planter. Jeg ELSKER planter, og vil gjerne fylle hele leiligheten med dem! Det er jo dessverre ikke mulig, men jeg har planer om å kjøpe ei blomsterpotte med lange føtter jeg har sett på en stund. Da vil jeg enten ha en Arekapalme eller Vindusblad! De syntes jeg er skikkelig fine og enkle. Ellers klarte jeg selvfølgelig å ta knekken på en av mine tre minikaktuser… Dermed er den ene lille lyserosa potta tom, og den har jeg lyst til å fylle med enten en ny minikaktus eller en liten Sukkulent for å ha ved vasken på badet!

 

Et større sengeteppe. Vi har et grått sengeteppe nå som akkurat passer til senga, men med tanke på at vi sitter der så mye, blir det ofte dratt halvveis bort gjennom dagen. Derfor har jeg veldig lyst på et større slik at vi slipper å rette på det flere ganger om dagen! 

 

Dyrevennlige dupes til mine dyretestede produkter. Jeg har hatt som mål å bli enda strengere med meg selv når det kommer til å kjøpe produkter som er testet på dyr, og som oftest har jeg ikke nok peiling på hva som er og ikke er cruelty free. Jeg er veldig snart tom for min MAC Fix+ spray, Maybelline Lash Sensational mascara og Biotherm Eau d’Ènergie deodorant. Derfor trenger jeg gode og cruelty free dupes til disse tre asap! Jeg har faktisk ikke aning på hva jeg kan velge og hva som er bra. Den deodoranten har jeg brukt fast kjempelenge fordi det er den eneste som har funket for meg, derfor er jeg litt forsiktig med å velge deodoranter. Skrik ut om dere har noen tips til en ikke så altfor dyr penge! 

 

 

 

Neglesaks. Haha, det er den siste løsninga på å fikse det beltet fra Bik Bok jeg snakket om. Les innlegget HER! Men, neglesaks er jo alltid greit å ha ellers vil jeg tro. 

 

Tatoveringer. Ikke skyt meg nå, family! Det er to tatoveringer jeg har kjempelyst på, så vi får se hvem som blir førstemann til mølla. Men det blir så klart ikke akkurat nå fordi jeg ikke har råd til det. I morgen skal jeg derimot til Blue Arms for å fikse et par “weak spots” på den ene tatoveringen min fordi det dannet seg litt større skorper på enkelte områder under grotiden. Gleder meg til å få det ut av verden! 

 

Sminke. Jeg vil alltid ha sminke da, haha… Høyest på ønskelisten står highlighter-palettet Moonchild fra Anastasia, Shape Tape concealeren til Tarte og maaange liquid lipsticks fra Jeffree Star Cosmetics! 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg