Oppdatering på røykeslutten

 

Jeg tenkte at jeg skulle oppdatere dere litt på røykeslutten jeg skrev om! Jeg er nå på den femte dagen uten røyk, og det er snart fem døgn siden aller siste sigarett (det var den sigaretten jeg tok før Mathias fikk lov til å knekke resten av innholdet i røykpakken). Det går uten tvil litt bedre enn dag nummer 1 og 2, men det er fortsatt ganske jævlig. Fortsatt er det sånn at jeg automatisk tenker “nå skal jeg gå ut å ta en røyk” etter jeg har spist, når jeg har jobbet med skolearbeid eller trenger en pause. Da er det ikke bare bare å innse at “å nei, jeg har jo sluttet å røyke, stemmer det”. Selv om det har vært veldig hardt, har jeg underlig nok klart å holde meg unna! 

I dag var jeg på Blue Arms der jeg endelig tok tak i “problemet” med tatoveringene mine. Misforstå meg rett, jeg elsker dem fortsatt, og jeg har ikke endret på hvordan de ser ut! Det var bare et par punkter som hadde hatt større skorper under grotiden, og dermed var de litt svakere og fadet ut. Det er i det minste fikset nå, og jeg er kjempeglad det er ute av verden! Ellers var jeg, bestevenninna mi og Mathias på Byporten og Oslo City for å se oss litt rundt fordi vi kjedet oss hjemme. Det endte opp med at jeg kjøpte et headset jeg har hatt lyst på kjempelenge! Mitt “elskede” Hello Kitty- headset er dessverre alt for vondt å ha på i lengden. 

 

Jeg trenger ikke å legge skjul på at det ble et lite innkjøp fra Victoria’s Secret og en iste fra Starbucks, og det er vel det som er “white girl” i et nøtteskall. Se bort fra ansiktet mitt, jeg har fått kviseutbrudd IGJEN. Anyways, nå må jeg virkelig spare penger til jeg skal til Alicante om to uker nøyaktig!!

 

I tillegg har jeg hatt mye gallestein-lignende smerter i magen de siste dagene, og det har vært vanskelig og slitsomt å gjøre ting. Jeg har generelt vært i mye dårlig form de siste dagene, og det kan vel også ha noe med abstinensplager å gjøre i tillegg til andre ting. Da er det bare å ta det helt med ro, og det er akkurat det jeg skal gjøre de neste dagene med vinterferie! 

 

Haha, det er kanskje ikke så rart jeg har hatt vondt i magen når jeg nesten kun har spist fettrike middager den siste tiden? Dette var på mandag, og vi klarte ikke å la være å unne oss stekte nudler med biff, det er så godt! 

 

5 kommentarer
    1. Så flink og sterk du e, dettan klare du!
      Og superdeilig med Victorias, headset og stekte nudla, det synes æ du fortjene å unne dæ sjøl når du har vært røykfri i 5 daga <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg