Vippeextensions igjen

 

I dag fikk jeg satt på et sett med vippeextensions hos ei jente i samme blokk som meg! Det er så herlig å ha fine vipper igjen. Jeg hadde jo vippeextensions før, men måtte gi det opp fordi jeg brukte mye lesebriller på den tiden og i tillegg hadde for dårlig råd. Det ble klassiske denne gangen også, fordi volumvipper blir litt for mye for meg. Jeg vil helst ha det naturlig, lett og fint! Vil jo gjerne at det skal se greit ut når jeg ikke har sminke på også.

Jeg elsker å føle meg fabulous hele tiden! Og dette er noe jeg kommer til å ha råd til å vedlikeholde nå som jeg har sluttet å røyke (i dag er det ei uke siden siste røyk!!!), i tillegg til at jeg får redusert pris hos hun jeg tar hos. 

 

Huff, jeg må nappe brynene snart. Hadde jeg hatt råd til å dra til Brow Rehab, hadde jeg gjort det også, haha! 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg