Neste stopp: Alicante

 

Nå er passet dratt fram og kofferten ferdig pakket! I morgen tidlig reiser jeg til Alicante, og jeg ser masse frem til det. Det er først nå jeg innser at jeg faktisk skal dra i morgen, og at det er veldig snart. Jeg føler liksom fortsatt at det er flere uker til! Det er bare et bevis på at tiden flyr, og tenk at vi allerede er i mars?!?! 

Folkens, tro det eller ei; i går var jeg på ei forelesning, og i dag kjempet jeg meg gjennom to hele forelesninger!! Det har aldri skjedd før, haha. Riktignok ble det sinnsykt vanskelig å fokusere gjennom den siste av dem, men men. Egentlig var det nok ikke vits at jeg satt der ut tiden fordi jeg ikke klarte å få med meg noe, men da har jeg iallefall skjønt at det er fysisk mulig for meg å være på skolen så lenge om gangen. Jeg hadde sikkert aldri orket å tvunget meg opp klokken 6 i morgest om det ikke hadde vært for at jeg skal stå opp klokken 4 i natt… Jeg følte meg som en zombie da alarmen ringte tidlig i dag, for jeg hadde bare sovet i 5 timer. Jeg har funnet ut at jeg minst må ha 7 timer for å fungere. Forhåpentligvis blir det lettere å sovne i kveld da! Men det blir jo selvfølgelig en veldig tidlig kveld, for om jeg skal sove i 7 timer må jeg sovne rundt klokken 9, og det skjer ikke. 

 

Selv om huden min fortsatt ikke ser noe særlig fin ut, er den iallefall bedre enn for noen uker siden! Kanskje det kommer av mindre forurensning grunnet røykeslutten? Who knows. Det jeg har i ansiktet nå er for det meste arr etter kviser og urenheter. 

 

Den fire timers lange flyturen er planlagt. Jeg har lastet ned et par episoder med serie på Netflix, også tar jeg med meg et par skolebøker slik at jeg kan gjøre noen repetisjonsoppgaver. Det tror jeg at jeg kommer til å takke meg selv for når de fire skoleeksamenene nærmer seg med stormskritt! Forhåpentligvis klarer jeg kanskje også å sove litt på flyet, for jeg er bombesikker på at jeg ikke kommer til å sovne med det første i kveld. 

 

16 kommentarer

Siste innlegg