Quesada

 

Nå er jeg i den lille spanske byen Quesada sammen med besteforeldrene mine. Jeg stod opp klokken 4 i natt, men heldigvis fikk jeg sovet vekk nesten halvparten av flyturen! I tillegg jobbet jeg med en del oppgaver i et fag vi har gruppeeksamen i akkurat nå, så det kommer nok veldig godt med når jeg skal jobbe fremover. Det er kjempefint her i Spania, og huset vi er i er utrolig flott! Det er masse planter og kaktuser på utsiden, og dere vet jo at jeg eeelsker planter. Jeg tok meg en runde tidligere og knipset bilder rundt hele huset, og de ønsker jeg å dele her! 

 

 

Nå tar vi det bare helt med ro i stua, og jeg regner med at det blir tidlig kveld på meg. Når jeg blir sliten og får lite søvn, får jeg mye hodepine, og det har jeg merket i dag. Vi dro først til en strandrestaurant og spiste lunsj, og til middag spiste vi på en engelsk restaurant kalt Fish and Chips. Jeg spiste ikke fisk altså, dere vet jo meg, haha.. Derimot spiste jeg BBQ spareribs, og det var godt! 

Planene framover er å dra på marked og et kjøpesenter, spise god mat og slappe masse av! Jeg blir bare her frem til søndag, og da får jeg dessverre ikke med meg mye av dagen. I morgen har vi tenkt til å dra til en kinesisk restaurant som er veldig nært huset, og det ser jeg frem til! Jeg digger jo kinesisk mat (og asiatisk mat generelt). Dette blir nok en kjempekoselig miniferie! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg