Fortsatt litt trist

 

I dag er jeg ikke helt i slaget. Jeg går liksom rundt med tårer i øynene hele tiden. Det er ikke noe nytt altså, jeg er sånn hver eneste gang før jeg skal reise, og når jeg er hjemme igjen etter reise. Dagen før jeg reiste til Spania grein jeg hele kvelden fordi det var trist å dra fra Mathias, og nå griner jeg hele dagen fordi det var trist å dra fra besteforeldrene mine. Jeg får jo tross alt ikke sett dem før juli, og det er jo en stund til. Resten av familien min får jeg heldigvis sett om 11 dager, for da drar jeg til Harstad i en uke! 

Jeg husker også at jeg gråt på flyet hjemover da jeg og M hadde vært i England fordi jeg virkelig ikke hadde lyst til å dra derfra. Det var litt flaut med “the walk of shame” til toalettet på flyet med gråte-ansikt og snufsete nese, så derfor hater jeg å dra hjem fra ferier.  

 

 

Jeg er bombesikker på at jeg kommer til å være helt ifra meg både dagen før jeg drar til Harstad, og den dagen jeg kommer tilbake til Oslo. Heldigvis oppdaget jeg en veldig effektiv sovemedisin uten resept fra Spania, så de kommer godt med når jeg har det vanskelig og det holder meg oppe om natta. Dessverre kan jeg ikke ta dem når jeg skal stå opp tidlig og gjøre noe viktig dagen etter, for eksempel eksamenene i mai som starter 09:00. Jeg merket nemlig at det var skikkelig tungt å stå opp, selv etter 9 timer med søvn, i tillegg til at jeg følte meg litt hangover i en times tid etter jeg hadde stått opp. Jeg skal med andre ord kun ta dem når det er krise og ikke til hverdags! Som for eksempel første natta jeg er i Harstad, da gjør det jo ingenting at jeg sover litt ekstra eller føler meg tung i kroppen den første stunden etter jeg har stått opp. 

 

 

Denne uka tar på, det er mye skole og eksamenjobbing. I tillegg til det føler jeg at det er på tide å begynne å øve til eksamenene i mai i god tid sånn at jeg ikke får helt panikk slik som i desember, fy f det var ille! Jeg unner ikke noen å ha det sånn i to hele måneder. Jeg tror aldri jeg har hatt så mye angst før! Kanskje jeg føler at jeg får mer ro i sjela om jeg kan fagstoffet godt i bedre tid i forveien.

Jeg er kanskje trist nå, men tiden går og jeg har mange fine planer fremover! Antallet nedtellinger på appen min har nådd maksgrensa, så jeg har med andre ord mange ting å se fram til. Tips til dere alle: nyt de små fine tingene i hverdagen, det er de tingene man savner. God natt! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg