Spanish brownies aint worth it

 

 

Vel, jeg kan si at det kanskje ikke var verdt å ofre så mye plass i kofferten til denne her… 

 

Dette er altså en 1-2-3-kakemiks. 

Sjekk størrelsen på kaka: 

 

Jaja, det er jo egentlig like greit, for den smakte sånn midt på treet vil jeg si. Mye tørrere, mørkere på smak og smuldrete i konsistensen enn brownies jeg er vant med iallefall. Den var jo selvfølgelig ikke stygg altså, jeg kommer nok til å klare å glefse i meg hele kaka i løpet av helga! 

 

Dette er forresten favorittgenseren min, jeg bruker den hele tiden. Virker spesielt som jeg har den på meg på de fleste bilder på bloggen av en eller annen grunn? Men, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den på salg i høst! 

Jeg hadde egentlig et ganske slaying outfit tidligere i dag, men så var jeg ute og ble forbanna fordi det var så kaldt, også ballet det bare på seg med ti tusen flere grunner til å være sint, så gikk/sprang jeg hjem og slang på meg det beste jeg vet: denne genseren. Jaja, jeg kan vise dere antrekket en annen gang! 

 

Ikke misforstå overskriften, spanske brownies er helt sikkert godt, bare ikke akkurat disse. Jeg spiste jo andre spanske bakevarer i Spania som var helt topp! Ååååh, jeg savner Spania altså. Nå skal jeg drømme meg bort og se på bildene jeg tok der. God helg!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg