Dritt dag, men også en fin dag

 

Åh, fortsatt syk… Halsen min dreper meg snart. Jeg kvier meg for å svelge og snakke, og på skolen i dag hadde jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle kaste opp. Har det ikke bedret seg litt innen i morgen utover dagen tror jeg der er på tide å kontakte fastlegen min her for første gang. Jeg reiser tross alt til Harstad på fredag, og om tilfellet er at jeg har halsbetennelse er det jo greit å få begynt å behandle det før jeg drar! Halspastiller og kald eller varm drikke har ikke hjulpet noe som helst, dessverre. Det aller beste er jo så klart om jeg er på bedringens vei i løpet av morgendagen, så jeg krysser fingrene!

Ellers har dagen vært ganske fin! Jeg kjøpte et nytt sengesett, nye kryssordpenner (jeg er avhengig), også dro jeg og Mathias på date på Fridays. Jeg hadde et gavekort på 200 kroner som viste seg til å være ladet med 400 kroner da vi skulle betale, gjett om vi ble glade! På hjemturen dro jeg innom Espresso House (igjen) og kjøpte en Frapino med Cookies and cream jeg kunne slurpe i meg til dessert. Den var god, og kjøpes garantert flere ganger! 

 

Jeg føler meg like dritt som kjøkkenet ser ut nå for tiden. 

 

For ikke å snakke om at jeg drømmer meg skikkelig bort nå om dagen. Jeg har så utrolig lyst til å reise! Drømmen er en jorden-rundt-reise der jeg kan dra innom Afrika, Asia, Australia og New Zealand, USA og Sør-Amerika. Jeg har så lyst til å se nye deler av verden, forskjellige kulturer og natur. Jeg håper at jeg/ jeg og Mathias får gjort noe sånt mens vi ennå er unge og det bare er oss to! Dessverre er det økonomi og fri som stopper oss. Når skulle vi liksom hatt mulighet og råd til å reise på en stor ferie? Alt er selvfølgelig mulig, men det er jo klin umulig å spare når vi er i den økonomiske situasjonen vi er i nå. Jaja, vi har iallefall bestemt oss for å ha Trumf-sparebeløpet til reisesparing, haha… 

I morgen skal jeg opp tiiidlig for å dra til psykolog, men før jeg legger meg blir det en kort økt bedtime yoga! God natt. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg