Ready to go

 

I morgen drar jeg fra denne lille, trygge byen. At det allerede har gått en uke syntes jeg nesten er fascinerende! I dag hadde jeg besøk av Lisabeth. Hun og jeg ble kjent da jeg begynte å trene pole hos henne i 2014, og siden har vi vært venner! Jeg syntes det er så fint at vi kommer så godt overens, og jeg husker flere treninger der vi endte opp med å bare sitte å snakke om alt og ingenting istedet. Nå er det lenge siden sist vi har møttes, så det var veldig koselig å catche opp på livene våre! Heldigvis er vi begge bloggere og kan følge med der også, haha. 

 

 

I kveld skal jeg ta det helt med ro og spise av påskeegget mitt mens jeg og lillesøster ser den siste Harry Potter-filmen. Jeg er som sagt ikke her igjen før i juli, så jeg skal virkelig nyte den siste tiden! Jeg håper dere alle får en fin påske videre før det er på’an igjen. Jeg for min del skal ta opp en god del skolearbeid jeg ikke har gjort mens jeg har vært her. Med andre ord har det egentlig bare vært waste å ta med så mange pensumbøker hit som jeg har gjort! 

Det jeg hater aller mest med å være her, er de å måtte si farvel til de jeg ikke får se igjen før neste gang jeg er her. Det har jeg vært nødt til de to siste dagene, men jeg har iallefall fått møtt alle jeg skulle møte! Ellers har det vært skikkelig mye snøvær her, så jeg håper for all del ikke flyet blir forsinket eller innstilt i morgen. Nå begynner straks Harry Potter på TVen, snakkes i Oslo!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg