I dag

 

 

♥ Jeg og eksamensgruppa er straks klar til å levere inn den skriftlige hjemmeeksamen i faget Markedskommunikasjon.

♥ Jeg har fylt på vippene, det er så herlig å ha freshe vipper! 

♥ Det har kommet et eget nødnummer for dyr: 222 00 114. Jeg har så klart lagret det på mobilen! 

♥ For øyeblikket gomler jeg i meg safarikjeks, en skikkelig glede i hverdagen. 

♥ Jeg og Mathias gikk en lengre, koselig tur i kveld. Senere skal vi trene yoga! 

♥ I det siste har jeg vært i dårlig form, og i dag er ingen unntak. Jeg har hatt sterk hodepine hver dag den siste tiden, og det er spesielt ille på dager jeg holder meg opptatt med ting, typisk.

♥ I morgen får vi stipend, den dagen har jeg ventet leeenge på! 

♥ Jeg har skikkelig lyst til å farge håret mitt rødt igjen, men jeg vet at det kommer til å være et slit å få vekk når jeg går lei (jeg vet at jeg kommer til å gå lei etterhvert). 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg