Good days

 

Jeg har ikke egentlig så mye å fortelle. Vi har besøk av venner nå om dagene, og det er gøy! Ellers øver jeg mye til de to siste eksamenene. Det er veldig kjedelig, men jeg må så klart komme meg gjennom det. Det siste faget vi skal ha eksamen i, har utrolig tunge teorier, og jeg kommer aldri i livet til å huske alle de tolv omfattende kapitlene! Det verste er at jeg ikke får god nok tid til å lese på den etter den tredje og nest siste eksamenen. Derfor må jeg blande litt, der jeg øver på hver av dem litt og litt. Det syntes jeg så klart er kjipt, for jeg syntes det er bedre og lettere å kun ha et fag å fokusere på av gangen. 

Nok skolesnakk! Selv om puggingen foregår på høygir, har vi hatt noen innholdsrike og flotte dager. På 17. mai dro jeg og Mathias til tanten min der vi spiste marsipankake og drakk te, og det var veldig koselig. Vi har for tiden besøk av kompisen vår Rasmus, så da dro vi tre til en park sammen med noen andre venner og grillet på ettermiddagen. Til tross for at jeg bare skulle drikke “maks to cider”, dro vi ut senere på kvelden. Til og med også på et arrangement på Rockefeller! Det ble med andre ord litt mer enn to cider, men vi hadde det kjempegøy. I går kom et vennepar inn til Oslo for å være sammen med oss. Vi satte oss på takterrassen vår og spiste pizza fra Dominos mens vi nøt sola. Vi har det alltid veldig gøy når vi er sammen, og jeg ler aldri så mye som når vi er samlet! Senere spilte vi That’s You og gikk en kveldstur. 

 

 

Planene for resten av helga er som følger: restaurantbesøk, Kon Tiki-museum, soling på takterrassen, og selvfølgelig pugging. Jeg håper dere alle får en fin helg! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg