Jeg har tatt sommerferie!

 

NÅ folkens! Jeg kan ikke beskrive den deilige følelsen av å gå fra eksamenlokalet i dag og å vite at jeg endelig er ferdig med all pugging, og nå har jeg ferie i to og en halv måned. Livet gliser akkurat nå, og det blir jo ikke bedre enn det! Nå er faktisk mitt første år i studiet omme, og det er to igjen. Men med tanke på hvor fort et år har gått, skal det nok bli null problem å fullføre bachelorgraden. Etter eksamenen dro jeg og studiegruppa ut og spiste lunsj på Olivia for å feire! Og om to små dager reiser jeg og Mathias avgårde på ferie til London, og deretter Edinburgh. Jeg gleder meg masse, og skal begynne pakkingen straks! 

Forresten fikk jeg tilbakemelding på den første eksamenen vi hadde nå i mai i faget markedsrett. Jeg fikk B! Jeg ble mildt sagt overrasket, men utrolig glad. Juss er jo virkelig ikke min sterkeste side, men det klarte jeg tydeligvis greit likevel, og det var virkelig ikke forventet! Nå er alle pensumbøkene pakket vekk, og det er så herlig å vite at jeg er ferdig med de fagene. Det er veldig innafor at jeg nå sitter i senga med PC’en på fanget, mett og god etter hamburger og hjemmelagde potetbåter, også vet jeg at nå trenger jeg faktisk ikke å gjøre en dritt. Ingen pugging, ingen skolearbeid what so ever! Litt klesvask og husarbeid med tanke på at vi straks drar da, men men. 

 

Åh, dette duftlyset lukter helt sykt godt! Ananas og mango. Jeg skulle ønske jeg kunne ha overført lukta til dere, for jeg lukter på det heeele tiden. Det er kjøpt på Lagerhaus, den butikken digger jeg! 

Dere som enda ikke har tatt ferie; stå på! Det er snart over. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg