Mine planer for sommeren

 

 

♥ I morgen reiser jeg og Mathias til London! Vi blir der i åtte dager, da skal vi være sammen med kompisen vår Rasmus som bor der. Han skal vise oss rundt, også skal vi denne gang fra på Harry Potter Studios!!! Det gleder jeg meg sykt mye til. I London håper jeg på å få shoppet masse, for jeg har mangel på sommerklær. Det merkes på garderoben at jeg har bodd i Nord-Norge! 

♥ Den 10. juni drar jeg, Mathias og Rasmus til Edinburgh i Skottland sammen! Vi blir der i fire dager, og jeg gleder meg masse til å være skikkelig turist. 

♥ Ikke skyt meg nå, kjære familie. Den 18. juni er det duket og klart for ei aldri så lita tatovering… Jeg fikk igjen på skatten 😉

♥ Noen dager etter tattisen kommer lillesøsteren min til Oslo for å besøke meg i to uker! Etter hun har vært her i ei uke, kommer storesøsteren vår også hit for å være sammen med oss den siste uka. Jeg gleder meg vilt til å ha søstrene mine her og vise dem Oslo by, og vi skal kose oss masse! 

♥ Jeg og søstrene mine reiser sammen til Harstad i starten av juli! Der blir jeg værende i rundt tre uker. Det skal bli fint å se fammen igjen, og så klart venner! 

♥ Helt i slutten av juli, drar jeg tilbake til Oslo. Der vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre annet enn å ta det med ro! Før skolen starter i august, har jeg (så lur som jeg er) meldt meg på et forkurs i bedriftsøkonomi. Det er et av fagene vi skal ha til høsten, og matte/økonomi er ikke det jeg er flinkest på for å si det sånn.. 

♥ I løpet av sommeren har jeg lyst til å fullføre Google Digital Garage. Det er et online markedsføringsprogram med spesiell fokus på digitale virksomheter! Det er nok greit å ha i baklomma. Ikke bare gjør det meg “ekstra kvalifisert”, men det gjør også at jeg lærer mer om markedsføring online! 

♥ Jeg har haugevis av bøker jeg ikke har fått lest enda grunnet at jeg har hatt pensum som lesestoff de siste månedene i stedet for. Blant annet skal jeg lese ferdig The Last Anniversary av Liane Moriarty, for den har jeg nemlig begynt på! Ellers skal jeg lese “Jeg skulle ha sagt jeg elsker deg” av Audun Myskja, “Evig søndag” av Linnea Myhre, og “Paris for two” av Jojo Moyes. Så fremt jeg får tid til lesing da, hehe.. 

 

Denne sommeren blir sinnsykt bra! Jeg ser masse frem til alt, og jeg gleder meg så mye til å ankomme London i morgen ettermiddag. PC og kamera skal med, så blogging blir det forhåpentligvis også! Jeg koser meg allerede, til tross for at kvelden skal gå til klesvask, pakking og litt støvtørking her og der. Håper dere alle får ei god helg! 

 

4 kommentarer
    1. Så herlig alt du har planlagt er! Misunner deg virkelig på Harry Potter Studios. Dét må være himmelen! Kvalitetstid borte fra hverdagens mas sammen med kjæreste/samboer er herlig også. Det blir liksom noe helt annet enn å ha langhelg hjemme.
      Lurte et øyeblikk på hva slags bok “jeg skulle ha sagt jeg elsker deg” var, men jeg skulle søren ikke googlet. Tårene rant med en gang, haha. Kanskje noe jeg faktisk bør lese. Om en stund hvertfall. Vanskelig å holde tårene inne når man er ekstra sårbar.

    2. Padmé Sophie: Ja, helt enig! Det er så fint å være på ferie 🙂 Haha, ååå! Jeg gleder meg veldig til å lese den boka, har hørt den er veldig fin.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg