Nevermind

 

Nå er jeg sååå lettet fordi vi fikk bytte hotellrom, og ikke bare det; vi fikk et slags familierom, eller i alle fall et tremannsrom. Det hadde en så mye bedre standard! Jeg trekker kanskje tilbake det jeg sa i forrige innlegg om at dere ikke bør booke hotellrom her, for det gjelder visst bare tomannsrommene. Dette rommet ser generelt finere ut, det er romsligere, dassen fungerer nesten som den skal (takk gud), og det er badekar her med mye større plass til å dusje enn det var i det forrige badet! Jeg er veldig glad for at vi valgte å si ifra om at doen fortsatt ikke fungerte til tross for at de lovte oss det, for da hadde vi jo ikke fått nytt rom kostnadsfritt heller. 

I kveld var vi også innom en kul juice-bar der de hadde masse smoothier, juicer og sånt. Jeg kjøpte en tropical shake, og Mathias kjøpte en oreo- og peanøttshake. Dit vil jeg dra flere ganger! 

 

 

Vi er begge slitne etter en dag med mye gåing, 15 000 skritt for å være presis. Det er kanskje ikke så veldig mye, men jeg kjenner det ihvertfall godt i føttene! Uansett, det betyr at jeg snart vil krype til køys. Først vil jeg oppdatere bullet journalen, skrive i dagboka og kanskje lese et par kapitler i The Last Anniversary! Nå ble plutselig ferien mye bedre etter at vi fikk byttet hotellrom, da føler jeg at det er litt mer på stell, og at jeg kan slappe bedre av. Kaaanskje kommer det noen innkjøpsbilder i løpet av de neste dagene også! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg