Regent’s Park

 

 

For to dager siden var vi i den svære og fine Regent’s Park her i London. Og jeg som trodde at Sofienbergparken var stor! De to siste dagene har vært veldig kule og innholdsrike, så jeg må rett og slett dele opplevelsene opp i flere innlegg. Denne parken er den fineste jeg har sett i alle fall! Heldige var vi med været også, så det var jo perfekt. Men gjett om vi var slitne i føttene etter denne turen! Parken var mye større enn jeg hadde forventet, og det tok oss en stund å gå gjennom, men det er bare koselig. Vi har gått så utrolig mye de siste dagene, at hver kveld har jeg hatt krampe og svie i føttene fordi de er så slitne. Jaja, det er vel bare en vanesak vil jeg tro. 

Forresten har hotell-nettet jeg får inn på PCen blitt helt utrolig dårlig, så jeg kan dessverre ikke garantere flere innlegg før vi drar avgårde til Edinburgh om to dager, så fremt det er et brukbart nett i leiligheten vår der! Ettersom vi har to dager igjen i London får vi prøve å nyte dem til det fulleste, selv om både jeg og M er ganske blakke etter Harry Potter Studios i går, det var amazing!!! Det skal jeg selvfølgelig lage et eget innlegg om, men jeg var så dum at jeg glemte minnekortet til kameraet i PCen på hotellrommet, så noen bra bilder ble det dessverre ikke.. Jeg får håper vi i det minste fikk noen brukbare bilder med mobilen da! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg