The Shard

 

På onsdag var vi i Londons høyeste bygning på rundt 73 etasjer. Om dere noen gang er i London, vil jeg absolutt anbefale å betale de kjipe nesten 300 kronene for inngang, det er verdt det! Utsikten er utrolig fin, og du kan være der oppe så lenge du vil. Vi var der ved solnedgang, og det var bare vakkert! Minuset er at det var stappa med folk, så det ble ikke særlig mye plass til å nyte solnedgangen eller å ta bilder og slikt. Litt bilder fikk jeg nå i alle fall, og her kommer de! 

 

 

Ettersom alle bildene ble tatt gjennom vindu med merker her og der, ble de jo ikke helt som jeg hadde håpet, men det må jeg nesten bare leve med! Det var en veldig fin kveld, og det anbefales som sagt om du er i London. Pass gjerne på at det ikke er så veldig overskyet når du drar opp dit, da tror jeg ikke man ser særlig mye! I morgen er det klart for Edinburgh, og toget vårt går ganske tidlig, derfor skal jeg straks i seng. Det føles ganske greit å pakke kofferten for å reise igjen, selv om det har vært fint og det har gått veldig fort, så kjenner jeg at jeg har fått nok, og er klar til å utforske nye steder! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg