Harry Potter Studios

 

Det jeg så aller mest frem til med London-turen var nemlig dette, og med god grunn! Noe som er utrolig kjipt er at jeg glemte minnekortet til kameraet mitt, så jeg drasset derfor rundt på et svært kamera uten grunn, og uten å kunne bruke det. Jeg fikk uansett tatt noen OK bilder med mobilen, selv om jeg ikke syntes at mobilen min har noe særlig bra kamera. Her kommer litt bildespam! 

 

cof

 

sdr

Meg foran Hufflepuff-kostymer. Føler meg egentlig som en Ravenclaw by heart, lol. Hufflepuff er huset jeg tilhører etter testen på Pottermore da… Kanskje jeg bør ta testen om igjen 🤓 

 

 

sdr

 

cof

 

mde

 

cof

 

 

mde

 

mde

 

sdr

Endelig fikk jeg smakt Butterbeer! Jeg kan avsløre at ingen av oss syntes det var noe særlig godt, haha. Jeg digget karamellkremen på toppen da! Resten smakte litt som Noisy juicebrus, men det er visst meningen. Jeg kunne gjerne ha prøvd å laget dette selv! 

 

 

sdr

 

 

cof

 

dav

 

mde

 

cof

 

mde

 

cof

 

For å oppsummere, var dette det kuleste vi gjorde i London for min del! Jeg er jo skikkelig Harry Potter-nørd, og jeg følte meg virkelig som en da jeg var der også. Jeg setter så stor pris på at Warner Bros har stelt i stand noe sånt, der vi fikk sett ekte rekvisitter og kostymer som ble brukt i filmene, og andre kule ting! Jeg kunne fint ha dratt dit en gang til, til tross for at det er ganske dyrt, haha. Ekte fan! Jeg kan virkelig anbefale å besøke Harry Potter Studios i London dersom du noen gang er der, spesielt om du liker Harry Potter, men aller mest om du er litt nørd sånn som meg ❤️

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg