Jeg strøk ikke på eksamen likevel!

 

Jeg har nå fått begrunnelsen på hvorfor jeg fikk stryk på eksamenen jeg hadde, og det var fordi sensoren ikke hadde fått lastet opp besvarelsen min ordentlig, og tolket det som at jeg ikke hadde levert en fullstendig besvarelse. Karakteren er nå rettet, og gjett hva? Jeg fikk B!!! Jeg har nå karakteren B i Forbrukeratferd i stedet for ikke bestått. Det føles helt sykt bra, og jeg er veldig lettet over at alt bare var en feiltakelse. Jeg var likevel nesten helt sikker på at noe måtte ha vært feil, for som jeg sa kunne jeg jo i det minste fått E dersom jeg bommet så mye. Det skal jo tross alt ganske mye til for å stryke, i alle fall på privatskole føler jeg! 

 

Så glad er jeg nå. 

 

Til nå har jeg to B’er og en C i semesterets fag, og den siste karakteren får jeg på torsdag i neste uke! Det blir spennende, men jeg håper for all del ikke dette skjer flere ganger. Det var virkelig kjipt å få den stryken midt i fleisen når jeg følte at jeg hadde gjort det greit! Heldigvis ordnet det seg, og jeg er nå utrolig glad over den riktige karakteren, selv om jeg skulle ønske at jeg fikk den til å begynne med. Nå smiler livet litt igjen! I kveld skal jeg og M lage enchiladas, også har jeg latt han bestemme filmvalget i dag: Ringenes Herre… Jeg skammer meg litt over at jeg har sett alt utenom siste halvdel av den tredje og siste filmen. Det er kanskje på tide, så vi skal begynne å se alt fra scratch igjen for sikkert fjerde gang! Denne gangen MÅ jeg klare det, haha. 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg