En tung dag

 

 

I dag har jeg det ikke så veldig greit. Jeg har det helt jævlig for å være ærlig. Og hvorfor det? Jo, fordi kjæresten min dro til Harstad i dag, og vi skal være borte fra hverandre i nøyaktig to uker. “Det er jo ingenting”, tenker de fleste. Eller, mange av de som har kjæreste/samboer kjenner nok på de samme følelsene når den ene parten skal reise vekk, og man er vant til å være sammen hele tiden. Til tross for at jeg og M har vært sammen i snart fire år, har vi aldri vært så lenge borte fra hverandre, tenk det! Da sier det seg kanskje selv at vi er veldig mye i hverandres selskap. De to siste dagene har jeg gruet meg så utrolig mye til i dag, og jeg har vært litt av et vrak der jeg er på nippet til å gråte hele tiden. 

Følelsen av å knekke sammen rett etter han lukket døren bak seg, er noe jeg faktisk ikke unner noen. Jeg virker kanskje veldig teit, for jeg har jo ikke akkurat blitt forlatt på ordentlig. Vi er fortsatt sammen, og vi gleder oss masse til å se hverandre igjen! Jeg er vel bare lei meg fordi jeg er så glad i å være sammen med han, og jeg er vant med å ha han rundt meg så og si konstant. Da blir det plutselig litt tomt og rart når jeg er helt alene i leiligheten og mange av tingene hans er borte. Også er jeg jo overhodet ikke vant til å sove alene! Denne natta kommer til å bli tøff, og i og med at jeg vet det har jeg sovemedisinen fra Spania klar hvis det blir krise i kveld, haha..

 

 

❤️❤️❤️

 

Heldigvis er jeg ikke tom for ting å gjøre akkurat, og jeg kommer ikke til å kjede meg. I dag skal jeg en tur innom Jysk for å få unnagjort noen ærender, også skal jeg og Anja lage middag sammen hos meg! Dessuten har jeg jo masse serier jeg kan se på. I morgen kveld kommer lillesøsteren min til Oslo, og fra da av er jeg ikke alene! Om akkurat en uke kommer storesøsteren min også hit, så tiden kommer nok til å gå kjempefort når vi har det fint sammen. Før jeg vet ordet av det møtes jeg og M igjen i Harstad! Jeg prøver så klart å snu alt om til noe positivt, og det er klart at jeg gleder meg masse til å se søstrene mine igjen, og vi kommer til å ha det veldig gøy! Det er likevel skikkelig tungt akkurat nå, men jeg er sikker på at jeg føler meg bedre i morgen. Jeg får bare prøve å komme meg gjennom denne dagen på en best mulig måte, selv om jeg med sikkerhet vet at jeg kommer til å gråte minst ti ganger til. 

 

 

3 kommentarer
    1. Huff! Håper de to neste ukene går fort for din del! Og så er det jo bra at du har såpass mye som skjer nå da, det hjelper alltid 🙂

    2. Forstår at det er tungt, men dæven så heldige dere er som har vært sammen såpass lenge og fortsatt er så glade og knyttet til hverdandre! Det er goals det! Krysser fingerene for at tiden flyr inntil dere sees igjen :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg