Snudd på hodet

 

 

Planene jeg snakket om for sommeren er endret. Jeg har ikke hatt det noe greit for tiden, og da Mathias dro kjente jeg ekstra mye på det. Det er flere ting jeg ikke kan si særlig mye om, men jeg og lillesøsteren min reiser til Harstad på tirsdag i stedet for torsdag om to uker. Heldigvis har ting ordnet seg litt nå etter noen ganske jævlige og stressfulle dager! Jeg og lillesøsteren skal gjøre det beste ut av tiden vi er her i Oslo til tross for hvordan tilstanden er. 

Jeg føler en indre uro konstant, og klarer ikke helt å slappe av. Heldigvis får vi gjort alt vi har lyst til i løpet av den korte tiden vi er her sammen. Det er så klart veldig kjipt at det blir sånn, og spesielt når det ikke bare er meg selv det går utover. Det er alltid veldig skuffende når ting ikke blir som planlagt og forventet.. Men det vil altså si at jeg kommer til å være i Harstad i en måned, noe som egentlig ikke gjør meg særlig mye, for jeg kjenner at jeg trenger litt Nord-Norge nå. 

 

 

 

 

I morgen skal vi shoppe litt til (denne gang ved Majorstuen og Bogstadveien), også skal jeg ta henne med til min favorittrestaurant i Oslo; Diamond Indian Cuisine! Vi har heldigvis fått krysset av mange ting av lista over ting vi skulle gjøre mens hun er her, som blant annet var å spise pizza fra Dominos, besøke den botaniske hage, drikke smoothie fra SmoothieXchange, dratt innom Lush også videre. 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg