4 year anniversary

 

 

Ja, i går feiret jeg og Mathias at vi har vært kjærester i fire år! Tiden har virkelig flydd, men likevel føles det ut som at vi har kjent hverandre i evigheter. Og hemmeligheten bak suksess? Ærlighet, tillit, respekt, også trenger man ikke å prøve så jævlig hardt, eller gjøre noe stort ut av småting (da mener jeg å lage drama eller krangle over ingenting). Etter fire år er vi fortsatt forelsket i hverandre. Vi har det veldig bra sammen, og uansett hvor sykt kleint det er å si det, så er vi innstilt på å være kjærester for alltid. Etter tre år ble vi samboere, og vi har så klart planer om å både gifte oss og kaaanskje få barn senere i livet, men vi rusher ingenting! Hvorfor trenger man det? Kan man ikke bare nyte hverandres selskap og å være fornøyd med å ha hverandre? (Dessuten har vi ikke råd til å gifte oss med det første, lol).

Nå snakker jeg meg litt bort fra fokuset, så uansett; fire fantastiske år er omme, og jeg ser utrolig mye frem til fremtiden vår sammen! Og dersom mange lurer med tanke på at jeg er borderline, så har vi selvfølgelig dager som ikke er like gode ettersom jeg ikke er den letteste på jord å leve sammen med. Vi fungerer likevel fint sammen, og vi fikser alltid ting oss imellom. Er den ene nedenfor, vet den andre hva som kan gjøres, haha. Jeg har sagt det før, og sier det igjen; jeg tror aldri noen andre enn Mathias hadde holdt ut med meg, han er fantastisk! Forresten, som dere (kanskje) ser på bildet, har jeg farget håret mitt i en rød-ish hårfarge. Det vistes ikke så godt, men det er litt rødt altså!! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg