Endelig fant jeg den j*vla bodyen!

 

Nå skal dere høre!! I fjor høst så jeg et bilde Carlings postet på Instagram av en sykt fin svart meshbody med broderte røde roser. Jeg ble forelsket med en gang, men hadde for øyeblikket ikke råd til å kjøpe den og måtte derfor vente. Den ble til min store fortvilelse raskt utsolgt, og jeg fant den såvidt i noen butikker i Oslo, og gjorde jeg det så var den i feile størrelser. Jeg tenkte på den hersens bodyen hele tiden, og hadde så utrolig lyst på den! Jeg sjekket hver eneste gang jeg passerte en Carlings-butikk om de hadde den. De hadde også etterhvert begynt å produsere bodyen i hvitt og rosa meshstoff i stedet for, men jeg likte ikke dem like godt, og jeg kledde dem dessuten ikke da jeg desperat prøvde å gi dem en sjanse i prøverommet. Jeg gav litt opp håpet på å få tak i bodyen, helt til jeg fant den på Carlings her i Harstad av alle steder, over et halvt år senere! De hadde utrolig nok størrelsen min også, gjett om jeg er overlykkelig!! 

Så ja, ENDELIG fant jeg den jævla bodyen! Tror dere jeg er glad eller?! Jeg forguder den jo nesten! Jeg er omsider stolt eier av favoritt-plagget mitt. Faktisk tror jeg aldri at jeg har hatt så lyst på et klesplagg før, noe som egentlig er ganske rart. For de fleste er jo ikke denne bodyen så ufattelig spesiell! 

 

My one and only ♥

 

 

Jeg er veldig glad for at håret mitt har vokst en del, og dette er nok det lengste håret mitt har vært noen sinne! Lengre skal det også bli, men egentlig bør jeg stusse tuppene litt, selv om jeg har sinnsykt lite lyst til det. Jeg vil nyte å ha langt hår, men skal det bli lengre er jeg nesten nødt til å kvitte meg med litt slitte tupper.. Litt av et luksusproblem, eller hva? 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg