Endelig festival!

 

Denne uka har jeg startet på skolen igjen, men heldigvis har jeg fått en myk start med kun to forelesninger. Det passer veldig fint, for nå er bestevenninnen min Lisa og kjæresten hennes her i Oslo! Denne helga skal vi på den nye hiphop-festivalen Havna 0150. Gjett om jeg er stoked på Big Shaq eller?? Haha, jeg gleder meg veldig til å høre Man’s Not Hot live! Det var så utrolig mange festivaler i sommer jeg angrer på at jeg ikke dro på. Spesielt Findings da Post Malone skulle spille! Så nå får jeg eeendelig dratt på festival, og jeg hadde garantert angret om jeg ikke kjøpte billett. 

Jeg har det fint for tiden, men er stadig i dårlig form. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, men til tross for det klarer jeg heldigvis å holde meg litt i aktivitet. Her om dagen dro jeg for eksempel alene til treningsstudioet og løp på tredemølla før skolen, og i dag var en detox-yogaøkt det første jeg gjorde etter jeg stod opp av senga i morgest. Det føles fint å klare å presse meg litt i gang selv om jeg føler kroppen ikke henger helt med! 

 

 

 

 

Uansett, jeg koser meg masse! Også sliter jeg veldig med å finne ut hva jeg skal ha på meg på festivalen i morgen.. Selv om jeg har “nok klær”, er det alltid sånn at jeg ikke finner klær ting visse anledninger, slik som denne. Jaja, ha ei fin helg alle sammen! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg