INEVO-workshop

 

Jeg regner med at det minst interessante jeg kan blogge om her, er det jeg studerer, altså markedsføring. Men i dette tilfellet bare må jeg! Jeg har i går og i dag deltatt på en workshop arrangert av INEVO – en bedrift som driver med digital markedsføring. Da sier det seg kanskje selv at kurset inneholdt nettopp det, digital markedsføring. Etter dette kurset blir jeg bare mer og mer sikker på at markedsføring er det jeg ønsker å jobbe med! 

Jeg har lært masse i løpet av de to siste dagene, blant annet Google Ads, SEO (søkeoptimalisering), markedsføring i sosiale medier med spesielt fokus på Snapchat og Facebook osv. Da håper jeg så klart at jeg får prøve dette i praksis om ikke så altfor lenge. Det klør virkelig i fingrene etter å søke jobb nå, men jeg må ta meg selv i nakken da jeg vet det ville blitt for mye belastning med studier, terapi og jobb. Innen jobbsøketiden kommer, har jeg planlagt å ta kurs/sertifiseringer i flere områder innenfor markedsføring. Da er jeg jo enda mer good to go når terapien roer seg litt ned! Jeg syntes det er gøy å lære, men jeg vil tro at jeg lærer enda bedre om jeg får prøve ting ut i praksis også. Jeg gleder meg til den dagen kommer! 

 

 

Det har mildt sagt vært mye denne uka her, og jeg er overlykkelig for at jeg har helg nå! Om bare fem knappe dager drar jeg avgårde til Harstad for en liten høstferie. Jeg gleder meg ufattelig mye til det, men jeg begynner allerede å stresse litt over at jeg får “for dårlig tid”. Jeg får prøve å gjøre det beste ut av det og disponere tiden greit, og all skolearbeid skal bli skjøvet 100% bort mens jeg er der! Det ser jeg virkelig fram til. Ha ei god helg alle sammen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg