Uken som gikk

 

Ukas høydepunkt: I går dro jeg og M til Elverum for å besøke et vennepar. Vi laget lasagne, hadde vors og dro ut, det var kjempekoselig og gøy! 

 

Jeg har forresten ENDELIG skaffet meg nytt deksel til mobilen. Det gamle hadde jeg hatt siden jeg kjøpte mobilen for to år siden, og det var mildt sagt veldig ødelagt. Jeg elsker jo marble-mønster, så dette var midt i blinken! Jeg trodde ikke at sånne deksler fantes til sånne mobiler (jeg har jo ikke iPhone vettu), så da ble jeg veldig glad. 

 

Ukas cravings: Jeg har hatt veldig lyst på taco denne uka, og det fikk jeg spise på fredag! Jeg tror aldri jeg har spist taco så raskt i hele mitt liv, haha.. 

 

Ukas nedtur: Det har vært veldig mye denne uka her, og jeg har slitt en del med fagene på skolen. Som dere vet er det særlig bedriftsøkonomi jeg strever med! Så klart var det også en nedtur å dra fra fine, trygge Harstad på mandag. Jeg savner allerede hele familien, særlig tantebarna mine nå som minstemannen har bursdag i dag og fyller fem år! 

 

Det eldste tantebarnet mitt på cafè i Harstad, tiden går så fort og jeg savner det sååå 🙁

 

 

Ukas opptur: Til tross for en stressende hverdag for tiden, har jeg mye å se fram til! Det gir meg en ekstra motivasjon i hverdagen. Ellers har jeg hatt gode trenings- og yogaøkter denne uka, og det er så klart veldig positivt og gøy! 

 

 

Ukas sang: Side Effects av The Chainsmokers og Emily Warren. Jeg syntes den er veldig oppmuntrende og festlig! 

 

Denne uka har det skjedd mye, og dagene har virkelig gått i ett. Jeg stresser en del for tiden, og har veldig mye å gjøre. Likevel vet jeg at dette ikke varer evig, og jeg prøver å komme meg gjennom det på best mulig måte. Ja, jeg er ofte frustrert, lei og sint, men jeg vet at jeg klarer det! Til tross for dette, så skjer det jo fine ting også, og det er vel det som holder motet oppe. Og så klart at jeg har så mye å se fram til for tiden. Mamma og lillesøster kommer til Oslo om under to uker, storesøsteren min kommer også ei knapp uke etter det, jeg har bursdag om ikke mange månedene, også gleder jeg meg til hver og en eksamen blir levert inn framover. 

Jeg håper dere alle har hatt ei fin uke, og at den kommende blir enda bedre!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg