Halloween-kostymene våre

 

Ei venninne fra klassen sa “det er jo nå vi studerer, det er nå vi kan gjøre sånne her ting!!”. Når jeg tenker over det, er det en selvfølge at jeg skal være med på så mye som mulig da! I går kveld var det halloween-fest på studentbaren vår, og det var kjempegøy. For det første så digger jeg kostymer og å kle meg ut, og da endte det opp med en aldri så liten djevel! Mathias kledde seg ut som Harry Potter, og det fikk han skryt for, hehe. Arret i panna lagde jeg, og jeg syntes det så ganske legit ut! 

 

 

Formen i dag er derimot ikke helt god, men det sies jo at selvgjort er velgjort.. Dagen har i all hovedsak gått til å ligge i senga, spise digg mat og se på serie. Og selvfølgelig et par små powernaps her og der! Egentlig har planen vært å ta igjen pensum og å trene, men ingen av delene har blitt gjennomført. Men det kommer en dag i morgen! Da blir det både trening, pensumlesing og taco. Jeg har forresten gjort meg ferdig med tennene nå, og det føles BRA! Jeg skal tilbake til tannlegen i mai for å følge opp den tanna jeg rotfylte i, og vurdere å bytte til krone i stedet for å ha fylling, da ei rotfylt tann er skjørere enn vanlige tenner. 

Nå skal jeg og M kose oss med brownies og Senkveld! Jeg håper dere alle får ei fin helg. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg