Spill disse sangene i begravelsen min

 

 

Lily’s Theme av Alexander Desplat. Som dere alle vet, elsker jeg Harry Potter av hele mitt hjerte. Denne sangen er så vakker, og den spilles i starten av den siste filmen. Jeg vil gråte hver eneste gang jeg hører den! Spill den hundre ganger, er dere snill. Haha, neida..

Una Mattina av Ludovico Einaudi. Denne pianisten syntes jeg er utrolig flink, og dette er favorittsangen min av han! 

Water Ripples av Enno Aare. 

Awakening av Secret Garden.

Nuvole Bianche av Ludovico Einaudi. 

The Watchtower av Sigimund. 

Jeg elsker disse sangene, og hører blant annet ofte på Spotify-lista disse sangene er hentet fra når det regner ute, eller når jeg er på vei til terapien. Da får jeg skikkelig ro i sjela! Jeg har anbefalt Ludovico Einaudi’s sanger på bloggen før, for det er så vakkert å høre på. Da passer det jo fint om de sangene blir spilt i begravelsen min, når den dag kommer! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg