Another concert

 

På fredag var jeg, Rasmus og M på konsert med Plini og Tesseract, og det var gøy! Vi har jo sett Plini tidligere da vi var i England, men ettersom det er M sitt store forbilde innen musikk, var dette en del av bursdagsgaven hans. Plini spilte først som oppvarmingsband, og da vi så på hovedbandet, gikk jeg på toalettet. På veien dit fikk jeg øyekontakt med selveste Plini som stod blant publikum, og jeg måtte så klart skryte med å sende melding til Mathias om det. Lite visste jeg om at M hadde fulgt etter meg på vei til toalettet. 

 

Jeg begynte nesten å gråte da jeg så denne snappen, for jeg vet hvor stor fan M er av musikken hans! Det er som at jeg skulle ta en casual selfie med The Weeknd eller noe sånt. Ble sååå glad på hans vegne ♥

 

 

Denne helga har vært fin! Konsert, bursdagsfeiring og masse god mat, men dessverre er litt for høyt pengeforbruk. Jeg må virkelig stramme inn på det nå den kommende tiden, julegaver og å ha råd til å leve må nesten prioriteres! I ettermiddag har jeg følt meg mye svimmel, kvalm og “vimsete” i hodet, som at det er et aldri så lite migreneanfall på lur. Jeg blir virkelig ikke sjokkert om det er tilfellet, for jeg har vært myye stressa den siste tiden! Uansett, jeg håper alle dere også har hatt ei fin helg, og at dere tar den kommende uka med strak arm 💪 Det skal iallefall jeg satse på å gjøre! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg