Og så ble det stille igjen

 

Jeg HATER hvor lite jeg blogger i forhold til hvor mye jeg skulle ønske at jeg gjorde. Faktisk tenker jeg på bloggen og innhold hver eneste dag, men skjer det noe? Nope. Jeg begynner på sikkert hundre forskjellige innlegg, og gjør meg ikke ferdig med noen av dem. Så da blir det et sånn her innlegg denne gangen.

Nå har jeg fotografert alle bildene til kampanjen jeg skal lage i arbeidskravet, så nå gjenstår det bare redigering! Ellers gjør jeg veldig lite om dagene, selv om de raser avgårde. Jeg sliter med å komme meg opp om morgenen, tenker mye, har terapitimer, jobber med skolen og har et svingende humør. Altså har jeg det egentlig ikke så greit for tiden, men det er vel bare en liten periode. Sånn har jo de fleste det av og til!

 

Haha, dette bildet er CREEPY! Jeg og ei venninne fra klassen har hjulpet hverandre med arbeidskravene, og her stilte jeg opp for hennes prosjekt. Det ble veldig kule bilder, og de er ikke redigerte ennå! Forresten ser det ut som jeg er veldig oljete i ansiktet, men det er fordi jeg må bruke mye fuktighetskrem fordi jeg er skikkelig tørr! Så da vet dere det.

 

I morgen har jeg fri, men skal likevel både stikke innom Akademika for å lete etter to pensumbøker som blir nødvendig for eksamenløsningen, og i tillegg hjelpe ei venninne med bedriftsøkonomi og lage hjemmelagde kjøttkaker til middag. Håper at energinivået og humøret mitt kommer seg snart, det er slitsomt å gå rundt som jeg gjør nå! Tiden bare flyr, og jeg føler at jeg ikke får gjort nok av det jeg har tenkt til, og at jeg ikke strekker til.

I dag har jeg dessuten hatt veldig vondt i livmoren, og jeg er lei av det nå. Jeg krysser fingrene for at det går over snart! Det ødelegger så mye, særlig når det bare kommer helt brått på og varer i flere timer. Gruppeterapien ble derfor litt ekstra utfordrende i dag. Jeg må nok bare gi spiralen litt tid, og jeg ønsker jo så inderlig at det skal funke mot endometriosen! Hadde noe annet funket bedre, så hadde den vært ute for lenge siden, haha…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg