Modern renaissance by Anastasia Beverly Hills

Guess what! I bursdagsgave hos kjæresten fikk jeg øyenskyggepalettet jeg har ønsket meg aller mest, nemlig Modern Renaissance fra ABH. 

 

 

Denne looken laget jeg forrige onsdag. På leppene brukte jeg Jeffree Star Cosmetics liquid lipstick i fargen “Celebrity Skin”. OG FØR DERE SIER NOE: Jeg er fullt og helt klar over at mine naturlige vipper ikke var blandet godt nok med de falske vippene, og det la jeg merke til dagen etter da jeg så ordentlig på bildene. Jeg har nemlig hatt det problemet med at mine egne vipper stikker rett ut uansett hva faen jeg prøver på, så now you know. 

 


 

Jeg anbefaler dette palettet så sterkt, for det er så mange fine looks man kan lage! Sminkekosten som følger med er forresten også sykt mye bedre enn jeg hadde forventa meg. Prisen er jo selvfølgelig litt høy, men det er virkelig noe man kan ønske seg, unne seg selv eller spare til. So worth it! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg