Takk for denne gang, Harstad

 

I morgen reiser vi hjemover til Oslo. Jeg klarer/liker(?) fortsatt ikke å kalle den bittelille studentboligen vår i Oslo for det ekte hjemmet vårt, og jeg sier heller at jeg skal hjem hver gang jeg drar til Harstad. Uansett; jeg har hatt det helt supert den måneden jeg har vært her! Tiden har som alltid flydd avgårde på et blunk, og det føles ut som at jeg kun har vært her halvparten av tiden. Jeg har tilbrakt masse tid med familien min, og det er alltid så fint og koselig! Jeg kommer til å savne folket masse, og jeg ser veldig mye frem til neste gang jeg kommer hit.

Det blir ufattelig tungt å dra herfra, men jeg er heldigvis ikke helt alene i Oslo. Dessuten kommer jo mest sannsynlig noen familiemedlemmer i høst! Det gleder jeg meg veldig til ettersom jeg mest sannsynlig ikke vender snuten nordover igjen før til jul grunnet masse skole og terapi. Jeg får forresten skikkelig flashbacks til i fjor sommer da vi flyttet, og tiden før. Vi hadde så mange forventninger og tanker. Dagene før flyttingen var tunge, litt som jeg opplever det nå (bare at det faktisk er mye verre denne gangen, lol). Ja, jeg gruer meg mye til å reise, og kofferten er så og si ferdig pakket nå. Jeg teller ned timene, og akkurat nå er det 22 timer til vi sitter på flyet. Ugh, jeg får nesten panikk av å tenke sånn! Jeg vil bare at det verste skal være overstått asap, og det er the last goodbyes og selve reisen. 

 

Dette har vært et vanlig syn på kveldene. Jeg kommer til å savne det, men forhåpentligvis får jeg sett det igjen til neste sommer! 

 

Så, hadet bra Harstad! Vi sees igjen til jul. You will be missed, eller rettere sagt; familien will be missed.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg