Smoothie Fantasy

Likte den ikke bare fordi det var sånne små klumper med jordbærfrø eller noe, haha så sykt kresen. 

 

Var en veldig grei dag i går! Ante ikke at vi skulle ha filmdag hele dagen på skolen, så jeg hadde dessverre tatt med den tunge sekken på skolen da… Dro til tannlegen, og jeg hadde to hull så jeg må tilbake om en måned å borre. Har så utrolig tannlegeskrekk, hater å borre så gruer meg sykt! Jeg dro til Tina sammen med Victoria, vi så norske talenter og spise kake. Jeg sov over der, og i dag skal jeg dra til Vilde. Lan as usual.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg