Bobleplast

Heaven

 

Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig glømmer av å oppdatere bloggen i noen dager. Men men, har vært mye stress og mye å tenke på. I dag var jeg på sykehuset og fant ut at jeg må operere, men aner ikke når. Gruer meg, fordi jeg må ta ut piercingen i navelen og den kommer garantert til å gro igjen med en gang :((((((((((((  

Ellers har jeg klippet håret, hadde egentlig ingen valg. Eller jo, men det var nok til det beste. Så lenge det blir lengre til sommeren er jeg fornøyd! Har ingen bilder av det akkurat nå, men de kommer så snart jeg er hjemme og har kameraet tilgjengelig. Og ikke minst litt sminke på, noe jeg ikke har i dag. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg