Cravings på milkshake

I dag er jeg sjuk. Sitter her med min 4 år gamle fargerike hettegenser fra bikbok og ser på Howls moving castle. Eller ikke ennå, men snart. Det som “feiler” meg nå er at synet mitt plutselig blir helt uklart og jeg ser bare lysflimmer overalt, er svimmel, får trykk i hodet hver gang jeg røyser meg osv. Sånn har det vært i ny og ne siden jeg fikk et migreneanfall i høst. Skal til legen om ei uke og sjekke hva det kan være. Vet allerede at jeg har hatt jernmangel i snart to år, men har aldri reagert slik. Vil hvertfall sjekke om det fortsatt er jernmangel eller noe annet. 

Det som er rart er at jeg plutselig har fått skikkelig avsmak på ting i det siste. Liker ikke pølse og chips, syntes chips er ekkelt, blir kvalm av spaghetti ala capri, pizza, brødskive (altså absolutt ingen pålegg), liker såvidt potetgull liksom.

Det eneste jeg vil ha nå er milkshake. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg