Redhead

 

I dag tok jeg bilder av storesøster på skolen, det ble sykt mange bilder så har ennå ikke bestemt meg for hvordan av dem som ble best og hvordan jeg skal redigere på. I går dro jeg og spiste middag sammen med Przemek og Victoria, og senere spiste jeg taco sammen med storesøster og kjæresten hennes. 

Som dere kaanskje ser har jeg farget håret rødt! Toppen eller hva det nå er jeg har på meg er også ny, hadde liksom tenkt til å kjøpe den da den var helt ny men nå var den endelig på salg. 

 

Da jeg kom hjem fra skolen var storesøster og tanteungene mine her, og hun hadde allerede laget middag! Da var jeg veeldig fornøyd, haha. Masse matprat her. 

I morgen får jeg heldigvis litt kortere skoledag siden jeg har legetime, dessverre må jeg ta blodprøver. Gruer meg :(((( Ellers skal jeg skrive et innlegg om hvordan min lille erfaring av å bo alene er! Har fått være i mammas leilighet alene i to-tre uker nå. Positivt og negativt kommer snart! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg