Born to rage

Pretty

 

Hahaha sa jeg ikke at jeg skulle skrive et innlegg for to dager siden? Tro det eller ei, men jeg har vært på skolen hver dag denne uka, sikkert ny rekord! I dag hadde vi en veldig grei dag med det samme faget hele dagen, vi skal lage en filmplakat så jeg valgte sjangeren horror. Blir spennende å se om jeg får det til slik jeg har tegnet og planlagt det. I dag får jeg besøk av noen folk, vi skal lage taco og se film. Blir koselig. 

I går var jeg sammen med Victoria, så dro jeg og Przemek og kjøpte milkshake. Etter det dro vi til meg og så på Det regner kjøttboller 2, eller noe. Den var ihvertfall morsom, elsker sånne barnefilmer!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg