Nåja

 

Nå begynner det nok en gang å bli år og dager siden jeg blogget sist. Har egentlig ingen unnskyldning, har bare ikke hatt motivasjon eller noe som helst å skrive om. Jeg kan likevel legge ut litt mobilbilder av hva som har skjedd i det siste ettersom jeg ikke har brukt kameraet:

 

Har tatt ut navelpiercingen fordi jeg må operere i magen og fordi den på en måte grodde ut av huden. Sykt ekkelt, så istedet for at den skulle bli revet ut og få et stygt arr tok jeg den heller ut på vanlig måte. Ja, etter operasjonen og nærmere sommer kommer jeg kaaanskje til å ta på nytt. Da er det nok mindre sannsynlig at den blir betent siden jeg går i lettere klær om sommeren.

 

Jeg har funnet på flere ting sammen med Lisa, og det er kjempeherlig. 

 

 

Har også hatt en liten reunion med Barbro, Frida, Anja og kjæresten hennes siden Anja kom hjem en liten tur i vinterferien. 

 

Tok sol her om dagen.

 

Jeg er vel ikke den eneste.

 

På søndag var jeg i barnebåp til tanteungen, jeg er fadder forresten! Kjempekoselig.

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg