Min lille erfaring av å bo alene pluss selfies

Nå skal jeg dele min lille erfaring av å bo alene med dere: 

 

– Du trenger ikke å bekymre deg for å ikke få nok alenetid, det er det nok av. 

– Du kan spise hva du vil til middag, jeg for min del har ikke orker å lage noe stormiddag så da står det vanligvis mellom tomatsuppe, grandis eller potetgull. 

– Om du liker å ha ansvar er dette en perfekt mulighet. Jeg syntes faktisk det er gøy å skru av lysene, låse ytterdøra og sitte på do med døra åpen. 

– Du slipper det uendelige maset om å rydde og ta oppvasken, det er man pent nødt til gjøre uansett.

– Man kan se akkurat hva man vil på TV, selv om jeg aldri ser på TV da.

– Man må være forsiktig med pengebruken, jeg har en stor uvane der jeg vanligvis bare bruker penger på ting jeg egentlig ikke trenger. Jeg er vel ikke alene med den. Om jeg en dag skal kjøpe middag innser jeg at jeg har brukt opp alle pengene på kebab dagen før. 

– Man må selv ta ut ting av ovnen, noe som er et stort problem for meg. Jeg er nemlig livredd for å brenne meg. Noen ganger hender det at maten blir svidd fordi jeg ikke tør å ta den ut, hurra. 

– Man må ta buss overalt med mindre man har bil eller lappen. Det er vanligvis ikke noe stort problem, men om morgenen når bussene er stappfulle går jeg heller for å si det sånn. 

– Om du er skikkelig syk en dag og egentlig ikke gidder å gjøre noe har man ingen andre valg enn å gjøre det uansett.

 

 

3 kommentarer
    1. Eg må ærlig innrømma at eg ikkje helle orke å laga mad allti. Men, d å begynna å gjær d e jo sånn at du ikkje orke eller vil, men når du fusste har begynt med d så e d faktisk ganske kjekt, vertfall for meg.
      Du har vel hørt om gryteklut eller ovnhanske? Liden sjans for at du brenne deg når du bruge en av dei, så lenge du ikkje helle formen for lenge eller ke d enn sko vær.
      Har og gjort d der med å kjøba ting du ikkje egentlig har brug for eller aldri komme te å bruga d, e ganske irriterande når d bare ligge der og samle støv og aldri blir brukt, off seie eg bare.
      Men kan eg få lov te å spør deg om keffor du egentlig bur aleina?

    2. tru meg du forstår når du flytte alene og bo alene, det e ganske ikkje den perfekt livet å bo alene, hvis du har type eller noen venner du er hele tida med så går det greit, ellers å bo alene e helt stillhet og mann bli lei av alt, du skjønner det når du bo alene :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg