Flawless

Hallo. Dagen min startet med at jeg faktisk tok den tidlige bussen til skolen (!!!!!!!!!!!), dessverre ble jeg så utrolig kvalm da jeg kom på skolen at jeg bare satt meg ned ute hahaha. Heldigvis gikk det over når jeg drakk masse vann. Vi bestemte oss for å lage en reklamefilm om Freia sjokolader. Tok bussen til kiwi og kjøpte masse sjokolade, gjett om vi ble kvalme etter filminga… Ellers aner jeg ikke hva jeg skal gjøre i dag, tror jeg er for dårlig til å trene så det får jeg heller gjøre i morgen. 

Haha wooow, er drittlei av de skoene. Har hatt dem i fire år nå. 

Hahahaha JEG SER IKKE UT. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg