Ting jeg vil gjøre før jeg dør

– Dra på ferie til et annet land med en vennegjeng

– Bli kjent for et eller annet

– Ha en rolle i en film eller i en serie

– Lære pole dance

– Flytte ut av byen 

– Ta en tatovering på 18 årsdagen min

– Se linkin park og bring me the horizon live

– Ha et walk-in-closet som selvfølgelig er stappa med klær og sko

– Dra til Australia

– Bo sammen med en venn

– Kjøre en ford mustang 

– Få en datter som jeg skal kalle for Ariel 

 

Dette er hvertfall det jeg kommer på akkurat nå! Ha en fin dag videre ♥ 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg