Min helg

 

På fredag var det grilling med noen venner, det var kjempekoselig. Senere spilte vi Cards against humanity og Alias. 

Lørdag tok jeg og Lisa en liten spontantur til Hilleshamn, vi gjorde ikke så veldig mye. Tok noen bilder og sånt. 

 

 

Etter det hadde jeg en liten pole økt og endelig klarte jeg å gå opp ned selv! Jeg har alltid vært livredd for å gjøre det, bare tanken på at jeg skulle henge opp ned bare ved å presse knærne sammen virket helt sprøtt. Jeg har jo selvfølgelig prøvd det før, men da har jeg fått hjelp til å komme meg opp, mitt neste mål er da inverted crucifix der man ikke holder med hendene. Det har jeg ikke klart ennå, jeg tror jeg for det første må venne meg litt til å være opp ned. 

 

På søndag ble jeg og Lisa sminket og fotografert av model lab. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg