Varme dager

 

Hallo folkens, denne uka har været vært kjempeflott. Det har nesten vært alt for varmt ute, på onsdag var det ikke mulig å gå ute i genser og bukse for å si det sånn. (Det gjorde jeg…) 

Det har vært en grei uke på skolen også, på tirsdag hadde vi heldagsprøve i mediefagene. På den fikk jeg mye bedre resultat enn jeg hadde trodd! I går hadde jeg også framlegg foran hele klassen for første gang på veeeldig lenge. Kan ikke huske sist jeg gjorde det, men det gikk veldig bra! Med en gang jeg kom hjem skiftet jeg til treningstøyet og hadde en aldri så liten pole økt, jeg klarte spins mye bedre. Jeg merker at jeg er sterkere i armene i forhold til det jeg var på første øving! 

 

Her er noen bilder fra gårdagens øving: 

En vanlig invert bare at jeg holder med en hånd, turte ikke å ta en crucifix akkurat der siden jeg skled litt med føttene. Jeg klarte det jo selvfølgelig da kameraet ikke var oppe… Typisk min flaks.

 


 

 

Tror ikke jeg har nevnt at jeg har tatt ut piercingen i leppa. Jeg gjorde det rett og slett fordi jeg var lei av den, det var også slitsomt å ta på lipsyl fordi jeg måtte snu den rundt hele tiden. De to siste månedene har jeg nesten ikke brukt noe sminke. Det kommer av at huden min i ansiktet er helt fucked up. Det ene øyet er alltid sykt hovent og tørt, det klør og svir hele tiden. Har ikke brukt noen kremer, øyesminke, hudsminke, sminkefjerner eller noen ting. Tror jeg må ta en tur til legen for å sjekke og ihvertfall få noe mot det. Det er sinnsykt irriterende. Etter jeg byttet p piller har jeg også fått sikkert tusen kviser. Så hele sminkinga får jeg sette på vent dessverre. 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg