Gårdagens

 (Innlegget skulle egentlig publiseres igår)

Hallo, i dag har det utrolig nok vært fint vær. Hittil har jeg vært hos legen, solet meg ute og sett harry potter sammen med lillesøster. Hos legen måtte jeg ta blodprøve, er ikke noe særlig redd for sprøyter men likevel holde jeg på å besvime. Kanskje fordi de måtte fylle mange glass, det var varmt og jeg hadde hverken spist eller drukket noe til da. Så dum som jeg var klarte jeg ikke å la være å se ned på armen heller. Jeg tåler jo å se blod og sånt, det var bare noe med at jeg så blodet og i tillegg hadde vondt der de stakk. Pappa fikk seg ihvertfall en liten latter da de måtte hente han og fortelle hva som hadde skjedd. 

Jeg dro også en tur til byen sammen med Lisa, jeg kjøpte de to tingene jeg trenger mest: sokker og et maxiskjørt. Har ikke bilder av dette, ikke at det er så veldig interessant å se et par sokker og et svart langt skjørt. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg