Det går fremover

 

Hallo folkens. I dag hadde vi bare en to timers skoledag der vi leverte inn bøker, vasket klasserommet og spiste is. Vi fikk også vite at vi har fri fra skolen i morgen og på onsdag, det ble jeg kjempeglad for. Da jeg kom hjem var jeg alene og ikke har jeg trent på en stund heller fordi jeg har vært litt syk og ryggen har ikke vært helt god den heller. Det var ihvertfall kjempeherlig å øve igjen, jeg følte jeg mestret ting mye bedre. Ikke nok med det klarte jeg tre nye ting i dag! Lean back/kross knee release (som jeg gjør på bildene) har jeg prøvd før men jeg turte aldri å slippe taket så jeg ble alltid bare hengende med en arm. Jeg vet ikke helt hva som fikk meg til å gjøre det heller. Jeg tenkte også at om jeg noen gang skal komme meg videre må jeg tørre å gjøre slike ting, og hvem som helst kan klare å gjøre det så hvorfor ikke jeg? Det er egentlig bare tankene som gjør at jeg ikke har klart det før. 

Jeg klarte også inverted crucifix, og running girl. Running girl var mye enklere enn jeg hadde trodd, ikke var det så tungt heller! 

 


 

Ellers var jeg ute og spiste og det var kjempekoselig. Nå er jeg kjempetrøtt og skal gå til sengs, muligens spille hay day til jeg sovner. Ha en fin kveld videre! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg