Sommerferie

 

Nå har jeg endelig sommerferie! Har hatt nedtelling siden skolestart, tiden har gått så sykt fort siden da. Det eneste dumme er at jeg hverken har sommerjobb, planlagt noen ferier og hittil er været dårlig. Det føles ikke akkurat ut som sommer, men det er vel bare å gjøre det beste ut av det. Om været bedrer seg litt framover kommer jeg ihvertfall til å prøve alt jeg kan å ikke sitte inne hele dagen slik det vanligvis har vært de andre sommerferiene. 

 

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var selvfølgelig å trene litt. Om det virker som om jeg trener for mye gjør jeg vel egentlig ikke det. Jeg trener noen ganger i uken for å vedlikeholde styrken og teknikken, og selvfølgelig fordi det er gøy! Siden jeg ikke har vært så vant til å trene har jeg ganske vondt i ryggen for tiden, jeg tøyer selvfølgelig ryggen etter trening men jeg tror likevel den har blitt litt overbelastet. 

Jeg øvde litt på sunflower spin. Det var litt vanskelig å få tatt et klart bilde fordi jeg er i fart mens jeg gjør den. 

Det er litt vanskelig å forklare hvordan den gjøres, men som dere kanskje kan se i speilet på dette bildet ↓ er ankelen på høyre fot foran stanga 

Jeg øvde også mer på inverted crucifix, så her får dere endelig et bilde. 

 

Pole dance kommer vel ikke uten noen blåmerker her og der. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg