Salangen en gang i året

 

Hallo, nå blogger jeg fra salangen (hurra). De eneste gangene jeg orker å være med er når det er millionfisken som vil si en gang i året. Gjett om jeg tok med meg kameraet hit, og gjett om jeg har tatt noen bilder? Nei som vanlig. Utrolig nok har jeg fått døgnrytme de få dagene jeg har vært her, i dag våkna jeg for eksempel halv 8??? Så akkurat nå sitter jeg alene og venter på at folk skal våkne. Det er i det minste sykt fint vær her, koker ihjel. Gleder meg veldig til å komme hjem i dag siden jeg har hatt a week off pole nå, har hatt så vondt i ryggen at jeg ikke hadde noen andre valg. Nå som det har blitt mye bedre skal jeg trene litt forsiktig i kveld. I går bestilte jeg faktisk flybillett til Stavanger om ei uke, skal reise sammen med storesøster og tanteungene mine. 

 

 

Har ikke skjedd så mye i det siste ellers. Stripet håret lysere, men har ingen bilder her. Også kjøpt ny sminke, endelig noe som passer hudtonen min og noe jeg tåler. 


<3333333

 

Akkurat nå koker jeg ihjel så mye at jeg bare må gå ut og vasse litt i elva. hADE 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg