Sommeren er den beste årstida

 

For noen dager siden var jeg hos Lisa. Vi gikk ut og tok litt bilder helt til vi ble oppspist av mygg og det var en klegg på kameraet, fikk dagens løpetur for å si det sånn. I denne uka som har vært har det vært sykt fint vær, 30 grader hver dag. Helt sykt! Jeg utnytta tre av de dagene på å bade og å være mye ute. Torsdag og fredag ble det kjøligere og overskyet, men i dag ser været bra ut (har ikke vært ute eller trukket opp persiennene, typisk meg). 

 

I dag har jeg vel ingen andre planer enn å pakke og si hade til kjæresten, i morgen reiser jeg til Stavanger i ei uke! Har selvfølgelig glemt å vaske klær, og ikke minst den svarte buksa jeg virkelig er avhengig av å ha med overalt, hahaha. Tar med kameraet til Stavanger men siden kameraet mitt ikke vil gjøre som jeg sier kommer jeg nok ikke til å ta allverden med bilder. Nå skal jeg spise nesquick til frokost, snakkes. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg