De første dagene i Stavanger

 

Hallo, det er nå tredje dagen jeg er her i Stavanger. På mandag gjorde vi ikke så mye, vi kjørte litt rundt, jeg sovna i bilen og overalt (hadde bare fått to timer søvn den natta), spiste på Mc Donalds og besøkte noen kjenninger. I går dro jeg og storesøster til Kvadrat for å shoppe litt, der var vi så og si hele dagen. Da vi kom hjem slappet vi egentlig bare av, jeg tok en dusj og ryddet litt i kofferten. Senere på kvelden spiste vi pizza. 

 

Her er mesteparten av det jeg kjøpte: 






 

Et par matbilder: 


seriøst angrer ikke 

 


angrer ikke her heller 


Beste smoothien jeg har smakt noen gang, angrer ikke. 

 

Jeg sier ikke hva men jeg har tenkt til å gjøre noe en disse dagene jeg er her som en liten belønning for at jeg har klart å slutte å snuse! Nemlig fordi jeg heller ikke bør snuse etter jeg har gjort det, et lite hint. 

 

5 kommentarer

Siste innlegg