Dagens innkjøp pluss ny piercing


(det er en bikini)

 

 

Dette var det jeg kjøpte idag pluss mat og rensegreier. Ellers brukte jeg også litt penger på å ta en ny piercing, nemlig i tunga. Siden jeg har slutta å snuse tenkte jeg at det ble min belønning fra meg selv 🙂 Jeg bør jo ikke snuse i grotiden uansett så det passet jo fint! 

 

Ting de fleste ville lurt på:

Gjorde det vondt? Ja, det gjorde ganske vondt. Men slik er det med alle piercinger, no pain no gain! Det verste var nok etterpå, det er rart og litt vondt å snakke, funker ikke å spise noe annet enn suppe, grøt osv på en uke. Det er selvfølgelig da man vil ha taco, pizza, kebab og alt man ikke kan spise. 

Hvor gjorde du det? På Leading Light i Stavanger, de er kjempeflinke til både tatovering og piercing. Jeg kom inn samme dagen og spurte etter time og da fikk jeg ta med en gang, det var veldig fort gjort. 

Aldersgrense? Aldersgrensa var 16 år, og det er 16 år på resten av piercinger der også bortsett fra intimpiercing. 

 

Det positive med tungepiercing er at den ikke vises med mindre men gaper eller rekker ut tunga, dermed er det jo positivt for pappa at han slipper å se den hele tiden, hahaha. Ikke minst er det ikke så vanskelig å få jobb med tungepiercing ettersom den er inni munnen og ikke utenfor. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg