Lever på suppe og yoghurt

 

Hallo, i dag har vi vært i Bryne på et kjøpesenter. Jeg kjøpte en hettegenser (trengte sårt en ny fordi de jeg har hjemme enten er stygge, har glidelås, er uten hette eller er for små) og et par high heels. Jeg liker å trene i høye hæler av og til og de var på salg så hvorfor ikke. 

 

Beklager for ekstremt dårlig kvalitet på bildene, skal spare til et nytt kamera tror jeg.. 

Etter det dro vi på grillings hos familien til storesøster sin kjæreste, jeg kunne selvfølgelig ikke spise noe av det så jeg satt der med rett i koppen potetmos hahaha. Jeg klarte utrolig nok å spise en bit med smil sjokolade i bilen så da kjøpte jeg selvfølgelig det også. I går kveld og i morgest var tunga ganske hoven, det er jo normalt men ganske ubehagelig. Jeg, storesøster og kjæresten hennes fikk oss hvertfall en god latter i går kveld da de skulle ha meg til å si masse ord som hadde bokstavene R og S (som jeg har ekstra problemer med å si). 


dagens kveldsmat, kommer sikkert til å slanke meg denne uka her 

Ellers flettet storesøster håret mitt, og resultatet ble slik:

 


hahahahahaha litt av noen bollekinn… flaut

 

I morgen skal vi muligens gå til Preikestolen, gruer meg og jeg ville egentlig ikke men sa ja til slutt.. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg